Nieuwe look en feel voor Sapph

    Het Nederlandse lingeriemerk Sapph dat op korte termijn een plaatsje wist te veroveren op de internationale lingeriemarkt, slaat een nieuwe richting in. De collecties worden rijker en gesofisticeerder, krijgen een glamourous touch.

    De oude ingrediënten (kwaliteit en pasvorm) zijn gebleven. De verandering zit hem in het design. Ook wordt er meer gevarieerd met kleur, prints en materiaalkeuze.

    Deze nieuwe look en feel wordt ingezet door drie top-collecties: Sapph Lingerie, Sapph Beach en Sapph Super Sexy. De vorig jaar geïntroduceerde lijn Sapph Super Sexy kan dankzij het kleurgebruik, veel zwart met kleuraccenten rood, roze en paars, maar ook de afwerking en het gebruik van kant en transparante stoffen absoluut verleidelijk genoemd worden.
     
    De Beach- en lingeriecollectie zijn nog even stoer en sexy als altijd. Maar beide collecties zijn duidelijk vrouwelijker geworden en hebben een rijkere uitstraling gekregen.

    Ook de marketingcampagne is anders dan we gewend waren. Die hoeft echter niet aan kracht in te boeten, met Miss Nederland Universe 2013 Stephanie Tency als nieuw gezicht blijft die even krachtig als vanouds.

    Meer info: www.sapph.com