Voel je goed in je vel en Unfasten Yourself met sloggi

    Sloggi, het merk dat comfort altijd bovenaan zet, lanceert haar eerste wereldwijde campagne ‘Unfasten Yourself’. De boodschap achter deze campagne is ‘Voel je goed in je vel en bevrijd jezelf van de alledaagse druk die op je schouders rust.’ Letterlijk dus UNFASTEN.

    Om deze campagne wereldwijd te lanceren staan hier uiteraard ook power women achter en in België zijn dat niemand minder dan Tatyana Beloy, Lima Ché, Ruth Van Soom, Julie Vanlommel, Florence Ackermans , Anouk Lannoo, Marie-France Vodikulwakidi en Maxime van LaViedeMaxime. Deze damens gingen opzoek naar waar en wanneer zij zich goed voelen in hun vel. Deze momenten werden vastgelegd op camera en verzameld in een creatieve expo te Antwerpen.

    Alledaagse stress de rug toekeren en tijd nemen voor jezelf is niet altijd even gemakkelijk maar wel nodig! Vrouwen (of mensen in het algemeen) moeten leren stil te staan bij wat hen goed laat voelen en gelukkig maakt, niet alleen in wat ze dragen maar ook in wat ze doen en wie ze zijn.

    Deze campagne lanceert de nieuwste ZERO feel collectie van sloggi en neemt vrouwen die zichzelf zijn en niets te bewijzen hebben als voorbeeld. Ongemakkelijk ondergoed dat je vorm bepaalt is passé. De ZERO feel collectie voelt aan als een tweede huid. De 360° rekbaarheid van de stof (die exclusief voor sloggi in Japan geproduceerd wordt) zorgt voor complete bewegingsvrijheid zodat je zelf vergeet dat je het aanhebt!

    De ZERO Feel lijn is beschikbaar sinds maart 2018 en biedt een beha-top en een bralette, alsook een hipster en Brazil slip. De maten gaan van XS tot XL, met een waaier aan trendy kleuren, geschikt voor elke gelegenheid.

    Unfasten Yourself!