Eigenwijze campagne van sloggi om je **** fris te houden

    Sloggi, het ondergoedmerk dat bekend staat om comfort, promoot zijn innovatieve EVER Fresh-collectie voor SS19 op een wel héél bijzondere manier. Met gedurfde quotes als “Houd je **** fris” en “Blijf koel op de plaatsen waar het nodig is” geeft sloggi de klassieke ondergoedreclame een verrassende twist.

    De campagne, in samenwerking met Britse modefotograaf Rankin, is gericht op de moderne consument die comfort belangrijker vindt dan stijl en zich aangetrokken voelt tot merken die gewoon zeggen waar het op staat. De filosofie achter de campagne is dan ook rechtdoorzee:

    “And… breathe! Boobs, balls, bums, pits, thighs, back – these are the areas we want to keep cool, airy, dry and fresh.”

    Nicola Tacchi, Global Head of Brand and Marketing: “Het is niet omdat we ondergoed maken, dat we op de achtergrond moeten blijven. We willen mensen met deze campagne laten zien dat we om hun comfort geven en niet bang zijn om ongemakkelijke onderwerpen aan te snijden. Zeker niet als we daarmee kunnen zorgen dat hun ondergoed perfect past en dat het hen helpt om koel te blijven en zich fris te voelen.”

    What’s in it for you?

    Voor vrouwen omvat de collectie de stijlen Crop Top, Shirt, Body, Tai, Cheeky Hipster en Shorty, terwijl er voor de mannen een Midi, Hipster, Short, Tank en V-Neck zijn voorzien. Het kleurenpalet voor de vrouwen varieert van exotic Papaya en cooling Lagoon Blue tot het klassieke zwart, wit en mauve. Mannen hebben de keuze tussen zwart, wit en donkergrijs.

    Enkele andere comfy eigenschappen:

    • Creora® Fresh-elastaan, dat in tegenstelling tot gewoon elastaan flexibel, ademend en geurneutraliserend is.
    • Pima-katoen, dat van nature zacht is en vochtabsorberende eigenschappen heeft, waardoor de huid fris aanvoelt.
    • Hoogtechnologische vezels waardoor je het niet te warm krijgt.
    • Ademende spacer-cups in de beha.

    De collectie ligt vanaf nu in de Belgische rekken in deze winkels. Staat jouw favoriete lingeriezaak er niet tussen? Het zou kunnen dat ze hun winkelpagina nog niet hebben aangepast. Geef hen een belletje om zeker te zijn of je het merk er al dan niet kan scoren!