Triumph opent eerste winkel in Amsterdam

    Liefhebbers van het lingeriemerk Triumph kunnen sinds vorige donderdag hun hartje ophalen in de splinternieuwe winkel in Amsterdam. Place to be is de populaire Kalverstraat in het hart van de stad. Met deze winkel opent Triumph alweer zijn 9de vestiging in Nederland.

    In aanwezigheid van Roman Braun, een van de eigenaren van Triumph, en heel wat mooie en invloedrijke genodigden, van model Akke Marije Marinius tot influencer Manon Tilstra werd de winkel feestelijk geopend. 

    Het nieuwe, prachtige pand baadt in daglicht, met extra aandacht voor de paskamers. “Het nieuwe gebouw omarmt natuurlijk daglicht welke de Triumph collectie laat stralen, terwijl het ontwerp van de winkel een intieme look en feel presenteert, met extra aandacht voor onze paskamers, omdat vrouwen zich comfortabel en op hun gemak moeten kunnen voelen in hun zoektocht naar de juiste beha.”, vertelt Sian Thomas, Head of Design Triumph.

    De grote, ruime winkel biedt 2 volledige etages aan waar je de merken Triumph, Triaction by Triumph, Essence en sloggi vindt. Ook de reguliere collectie en bewezen bestsellers zoals Amourette, zijn in het assortiment opgenomen, net zoals de nieuwste AW17-seizoensartikelen van de segmenten Shapewear, Seduction, Beauty-Full, Modern Classics, Everyday en Homewear.

    Triumph stelt tijdens de opening in Amsterdam ook meteen een nieuw submerk voor:  Florale by Triumph. Een luxueuze premiumcollectie met bloemenprints geïnspireerd door de steeds veranderende seizoenen. Niemand minder dan actrice Julianne Moore is het nieuwe campagnegezicht en internationaal modefotograaf Rankin stond achter de camera.

    Amsterdam is er met deze prachtige winkel van Triumph een mooi lingerieadresje rijker. 

    Categorieën: