Wacoal Lingerie wordt ‘beschermer van de schoonheid’

Wacoal Lingerie, opgericht in 1946 door Koichi Tsukamoto, heeft altijd een sterke connectie gehad met kunst. Het merk komt nu met een gloednieuwe Franse campagne die vrouwen uit de kunstwereld in de kijker zet. 

De campagne krijgt de naam ‘Patron of Beauty’, ‘Mécène De La Beauté’ oftewel ‘Beschermer van de schoonheid’ en is een samenwerking tussen Wacoal en ‘Wise Women’, een groep vrouwen die zich inzet voor kunst en cultuur. Ook gaat er aandacht uit naar het Franse erfgoed, door het artistiek project waarbij zes Franse kunstenaressen via kunst zullen aantonen wat vrouwelijke schoonheid voor hen betekent. Deze kunstwerken én de zes bijbehorende lingeriecollecties benadrukken de toewijding van Wacoal om vrouwen mooi te doen voelen

De werken zijn te bewonderen op de Wacoal’s Capture Beauty tentoonstelling in Parijs, die gelanceerd wordt op Internationale Vrouwendag 2019. De opbrengst ervan gaat naar de ondersteuning van een toekomstige generatie kunstenaars. Verschillende winkels in Frankrijk zullen hun klanten nog tot eind oktober de kans geven om de zes bijbehorende lingeriecollecties te winnen.

Voor meer informatie over de campagne, neem een kijkje op deze website.

Categorieën:
Merken: