Wintercampagne Mey 2016 breekt lans voor meer stijl, kwaliteit en duurzaam bewustzijn

    Met zijn nieuwe wintercampagne voor 2016 en de slogan “Don't go with less” laat het Duitse ondergoedmerk Mey duidelijk zien waarvoor het staat. In heldere bewoordingen formuleert Mey wat zij belangrijk vindt: meer stijl, premium kwaliteit en duurzaam bewustzijn.

    Goed geïnformeerde consumenten zoeken steeds gerichter naar kwalitatief hoogwaardige en fair trade producten. Dat geldt voor levensmiddelen, mobiliteit en ook steeds meer voor de mode waar een tegenbeweging van de “goedkoopgekte” in opkomst is. Juist voor deze mensen biedt Mey producten die aan hoge eisen voldoen.

    Het familiebedrijf hecht veel waarde aan duurzaam en sociaal verantwoord ondernemen, produceert overwegend in eigen fabrieken in Europa en accepteert voor wat betreft kwaliteit, productie en afwerking geen enkel compromis.

     
    Merken: