Jockey brengt limited edition ten voordele van hondenopvang

    Jockey werkt samen met held Zach Skow en brengt limited edition ten voordele van hondenopvang Marley's Mutts.

    Het Amerikaanse merk Jockey bestaat al 142 jaar en lanceert regelmatig campagnes in samenwerking met inspirerende mensen. Deze Jockey-helden delen in de spirit en waarden van het merk, namelijk vertrouwen, volharding, moed, familie, hoop en veerkracht. Hun samenwerkingen worden de #ShowEm campagnes genoemd, met als slogan “Show them what’s underneath, show them your Jockey”. Deze keer is Zach Skow hun campagneheld voor de limited edition ten voordele van hondenopvang Marley's Mutts.

    Zach Skow startte een pleegproject voor honden op, genaamd Marley’s Mutts, nadat hij meer dan ooit besefte wat honden voor mensen kunnen betekenen. Toen hij hoorde dat hij een levertransplantatie nodig had, zag hij de boel even niet meer zitten. Tot zijn honden hem toonden waarvoor hij leeft. Zach Skow komt op voor tweede kansen voor honden en doet dit door ze te redden, trainen en herplaatsen vanuit onder meer dodingsstations. Zo redt hij de levens van meer dan 5000 honden. 20% van de verkochte Jockey-producten gaat naar dit goede doel. Op deze manier past Zach Skow ook in Jockey's motto dat wat er binnenin je schuilt, is wat telt.

    Shop hier deze Jockey-editie en lees hier meer over hondenopvang Marley's Mutts.

    Bekijk hier hoe Zach Skow zijn emotionele verhaal vertelt.

    Categorieën: