I’m perfect: de campagne van Janira voor elke vrouw

    “Vrouwen krijgen constant boodschappen over ‘perfect zijn’. Maar wat betekent perfect zijn eigenlijk?” Met deze vraag ging campagne I'm Perfect van Janira van start, een campagne die focust op het belang van comfort, vrouwelijkheid en authenticiteit

    Via een reeks producten biedt het Spaanse merk het antwoord, met in de spotlight de ‘onzichtbare’ slips uit vijf collecties: “Secrets”, “Best comfort”, “Greta family”, “Magic band” en – een nieuwigheid - “Cotton Band”.

    Nieuwe technologieën werden gebruikt om deze vijf collecties van comfy en functioneel ondergoed in superzachte, naadloze stofffen te creëren: je voelt ze niet zitten en ze laten geen afdruk achter op je huid. De band van de slips komt in verschillende stoffen en is te kiezen tussen ondoorschijnend, doorzichtig, fancy en figuurcorrigerend.

    Één van de belangrijkste eigenschappen van de artikelen is het unieke stukje badstof dat 100% bescherming biedt aan het meest intieme vrouwelijke lichaamsdeel. Het hypo-allergene katoen, gemaakt met een chemicalieënvrij proces, is absorberend en doet vochtigheid snel verdampen. Om alle genoemde redenen bieden deze slips een ultiem draagcomfort. 

    Janira streeft er elke dag naar om vrouwen te doen inzien dat ze uniek én perfect zijn zoals ze zijn. Het Spaanse label biedt daarom een uitgebreid gamma aan producten voor echte vrouwen, ondanks hun stijl, maat en leeftijd.

    I’m Perfect - Om elke vrouw perfect te doen voelen, vanbinnen en vanbuiten.